Raport publikowany jest kwartalnie i przedstawia on wskaźniki dotyczące obsługi Klientów. Poziom obsługi Klientów charakteryzują dwa wskaźniki. Pierwszy – to wskaźnik skarg (stosunek skarg wyjaśnionych do liczby zawartych polis) W pierwszym kwartale 2012 roku wskaźnik ten wyniósł 0,46% (od stycznia do marca współczynnik ten zwiększył się o 0,1%). Drugi z kolei, to wskaźnik odwołań (stosunek odwołań klientów od decyzji do liczby szkód zlikwidowanych) W pierwszym kwartale 2012 wskaźnik ten wyniósł 4,98%. W ciągu kolejnych miesięcy 2012 roku wskaźnik obniżył się z poziomu 5,1% do 4,8%.
Czego dotyczą najczęściej skargi i odwołania od decyzji ubezpieczyciela? Wśród skarg przeważają te, które dotyczą obsługi polis. Klienci najczęściej są niezadowoleni z procesu rozliczania polis po sprzedaży pojazdu. 20% skarg odnosi się bezpośrednio do procesu likwidacji szkód (tu najczęściej klienci skarżą się na terminy likwidacji). Z kolei w odwołaniach klienci najczęściej poruszają temat wysokości przyznanego odszkodowania (około 66% odwołań)
Wiadomości ubezpieczeniowe
Skontaktuj się z nami
odszkodowania@primus.biz.pl
516 026 509 oraz 517 975 176
pn-pt w godz. 9-19, sobota 10-15.
Dokumentację prosimy przesyłać na adres e-mail odszkodowania@primus.biz.pl lub pocztą na adres biura:
ul. Poznańska 62/80 (V piętro)
60-853 Poznań
(budynek Atanera).
Raport Hestii dotyczący skarg i odwołań
Usługi
Odszkodowania dla osób fizycznych
Do powstania szkód dochodzi zarówno w wyniku własnej nieuwagi jak i działania bądź zaniechania występującego po stronie osób trzecich.
Polisy posagowe
Zdecydowana większość odszkodowań wypłaconych z tego typu umów ubezpieczenia jest znacznie zaniżona. Wiemy jak to zmienić.
Odszkodowania dla firm
Jeżeli w firmie wydarzyła się szkoda bądź szkody zdarzają się dość często, zachodzi konieczność bieżącej obsługi likwidacji szkód prowadzonych w firmie ubezpieczeniowej.
Usługi rzeczoznawcze
Wszelkie wyceny i kalkulacje dokonywane są przez uprawnionych rzeczoznawców samochodowych posiadających znaczne doświadczenie zawodowe.
Odszkodowania za słupy, wodociągi itp.
Kompleksowa obsługa roszczeń związanych z uzyskaniem odszkodowania za słupy energetyczne, wodociągi i inne media.
Windykacja należności
Sprawy o zapłatę należności z faktur bądź innych źródeł. Prowizja pobierana jest tylko i wyłącznie w sytuacji uzyskania należności dla Klienta.
PAMIĘTAJ! Twoje odszkodowanie może być wyższe! Nie pobieramy zaliczek! Honorarium płatne dopiero po przyznaniu odszkodowania!